dilluns, 25 de maig del 2009

Nova actuació de Shap

Per novembre del 2007, vaig tenir ocasió d’escoltar i veure, al Gran Teatre de Xàtiva, una actuació del grup Shap, format per Sarah Rope, veu, Pau Cháfer, piano i teclats, i el músic gasteiztarra Àngel Celada, bateria. En aquella ocasió, comptaven amb el concurs de quatre músics convidats (dos guitarristes, un baix i una xica per als cors). Em van agradar molt. La veu de Sarah Rope em va semblar magnífica. Des de llavors tinc enllaçada la pàgina del grup a MySpace. Sobre la base del jazz, Shap ha creat un estil propi que fusiona elements molt diversos. Durant un temps, vaig buscar per València el seu disc, Now or never, sense trobar-lo. Finalment, gràcies a un amic, vaig descobrir que era senzillíssim d’adquirir a Xàtiva, en un conegut pub. També es pot comprar per correu, contra reembossament, o a través de la xarxa, baixant les cançons d’iTunes. El treball de Shap està enregistrat en uns estudis xativins, RC-Estudio, propietat de Pau Cháfer. El disseny i les fotos del CD són de Pilar Aranda. El pròxim dia 30, el grup actua novament al concert que ha organitzat Radio Xàtiva per a commemorar el setanta-cinc aniversari de l’emissora. Tindrem, per tant, oportunitat de tornar a veure les evolucions de Sarah per l’escena (sembla que ara té els cabells més llargs). També podrem escoltar els solos de piano de Pau Cháfer.