dijous, 24 de març del 2011

Endevinalla

Reconec que deu ser dur per a qualsevol governant haver d’enfrontar-se amb grups de manifestants que el rebutgen, l’increpen o l’insulten. En aquestes circumstàncies, molts polítics solen optar per l’única solució possible: assumir les conseqüències de les seues decisions, prémer els llavis, apressar-se i fer mutis pel fòrum. Ara bé, també hi ha un grupet —format per personatges messiànics o pinxos pillats amb les mans en la massa— que opta de vegades per sortides menys elegants, com ara encarar-se amb la multitud de protestaires, provocar-los... Endevinar en menys de mig minut a quin grup pertany el personatge d’aquest vídeo.

3 comentaris:

Xavier Aliaga ha dit...

Els insults no m'agraden, però la forma en què el govern de Camps ha bandejat i crispat una part de la societat mereix una reflexió. I el que em sembla patètic és la forma fatxenda en què es dirigeix als manifestants. Això i els besos a l'aire de la conhort. Quin fàstic!

Ximo ha dit...

A mi, tampoc no m'agraden els insults, però trobe del tot condemnable provocar la multitud d'aquesta manera. Entre les obligacions del càrrec, un president de la Generalitat té la de mantenir una actitud temperada.

Alietes el del Corralot ha dit...

Tornant a veure el video m'adone que tampoc li diuen tant. Algun "filldeputa" sí que se sent, però "xulo" i "feixista" no són insults, en el seu cas són qualificatius.
I em fa la impressió (i no vaig de conya) que en un primer moment ell creu que li estan tirant vítols.
I és que esta persona està molt malament. Però molt: han sentit el discurset d'inauguració de l'aeroport de Castelló? És absolutament demencial.